Varför!!?

Fan vad livet är orättvist ibland. Hur kan oskyldiga människor drabbas av precis all skit!!?
Det är Faan inte rättvist, Inte någonstans!! När man äntligen ser ljuset i den millånga mörka tunneln så släcker någon igen.
Varför!!?

Jag önskar jag kunde göra någonting,
Ta bördan från dina axlar och göra saker bättre.
Jag önskar jag kunde finnas vid din sida och säga att allt kommer bli bra.


Någonting, vad som helst för att få allt att bli bra igen!!



♥♥♥
När dagen är tung
och livet känns kallt
är det svårt att se
en mening med allt.
Så ensamt det är
att bära en sorg.
Men bördan kan lätta
med andras försorg.

För tankar kan värma
och ord göra gott.
En blick kan berätta
att någon förstått…

Så känn att du har
ett stöd här i mig.
För det ska du veta:
Jag tänker på dig.
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0