19 juli 2011

Som ni märker så är det bloggtorka här. Big time!!
Men kände ändå för att skriva av mig lite.
Varit väldigt mycket jobb nu ett tag, Det var många som var på semester första perioden så vi vikarier har fått jobba en del. Gött det med klirr i kassan sen=)
Trivs jättebra på jobbet, Världens roligaste arbetskamrater, Och det gör ju allt mycket roligare. Kommer sakna dom sen, även om jag längtar tillbaka lite till mina skolkamrater också =)
Lo lär sig nya saker för varje dag och han pratar för fullt nu. Fler-ords meningar, sjunger och tjoar. Helt underbart! ♥
Dock så känns det som om vi inte träffas så mycket som jag skulle vilja. Han är ju hemma ifrån dagis de dagarna jag är ledig. Men när jag jobbar är han ju på dagis 06:30- 16:30 typ. Måååånga timmar utan varann.
Annars då? Jo, Detta är den bästa sommaren på väldigt länge. Trodde jag skulle sakna att gå hemma och dra fötterna efter mig, Men inte då! Mycket roligare att göra ngt vettigt! Visst att man inte har så mycket tid över till annat, Men jag jobbar ju inte jämt, Så får ta de lediga stunder jag har till att umgås med nära & kära!
Livet leker iaf, Och jag gillart! :D

If it makes you happy 
It can't be that bad 
If it makes you happy 
Then why the hell are you so sad 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0