Life goes on..

Ja så är det! Börjar komma tillbaka till verkligheten nu igen. Känt mig lite som om jag vandrat omkring i en bubbla och varit orolig och så. Men Nu mår jag som vanligt igen. Enda skillnaden är att jag måste ha stödstrumpor och äta Waran for life. Men det stör mig inte så mycket, Eftersom jag nu har det lite som "garanti" så jag slipper eländet igen.
Massor folk har skrivit o frågat vad som egentligen hände och jag orkar inte förklara allt. Men de har iaf konstaterat att det fattar något som heter Protein S i min kropp. Och detta protein ska då hjälpa blodet att inte klupma ihop sig. Men då jag inte har det så blev det alltså såhär.
Iövrigt var det inga fel på mina värden och det är ju skönt=)

Lo har fått maginfluensa igen och det suger!
Jag hade sett fram emot att ha honom denna vecka. Men eftersom jag redan varit hemma från skolan en vecka och eftersom jag inte vill dra på mig ngn bakterie så får han vara hos sin pappa.
Han hann bara sova här en natt innan han blev sjuk. En enda natt sen den 4/2 har han sovit hos mig:(
Snacka om att man känner sig värdelös, Jag vet ju att jag inte kunde ha honom när jag låg inne eller när jag kom hem och hade ont och var trött + gick på starka värktabletter.
Men nu är jag ju frisk och vill inget hellre än att ha honom här, Visst så träffar jag ju honom på dagarna men han sover ju inte här eftersom jag inte har någon barnomsorg på dagarna och hans pappa jobbar ju inte.
But still, It sucks!!

Nä, Nu ska jag plugga lite o sen dammsuga och slutligen ta ett varmt bad;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0