I'll be fine, it's not the first, Just like last time, but a little worse

Idag vakna Lo 05:45. O då var jag på strålande humör;)... eller inte. Men finns ju inte så mycket o göra. Gick upp o gjorde välling,bytte blöja o sen gick vi o la oss igen, Eller iaf jag då, Lo styrde o ställde medans jag låg o halvslumra. Jag måste nog somnat ifrån enstund för rätt va det var så stod Lo o kastade skivor på mig. Då hade han hittat hela Buffy-boxen o slängt ut ALLA skivor. Dvs ca 50 st. Underbar start på morgonen. Haha. Ne vars, man kan ju inte ens bli arg liksom=)

Idag ska jag Till Sandra o hennes family och käka, ha typ "spa" och dricka vin. Det ska bli Nice.
Lo skulle ha följt med, Men hans pappa ville ha honom o det kanske är bättre så vi slipper äventyra hans sovrutiner nu när jag kämpat på med dom och faktiskt LYCKATS!! Lägger honom runt sju, halv åtta på kvällarna o går ut ur rummet. Inget skrik eller någonting. Jag tror seriöst att han somnar på typ 2 min. Lite stolt är jag allt!!;)

Lov nu en vecka. Fast med hemuppgifter då, Men iaf lektionsfritt=) Studiebesök på tisdag på röntgen,( där var jag ju för 2 veckor sen) Haha. O sen typ läkarbesök på onsdag. Sen så åker jag iväg ett par dagar. Det ska bli trevligt;)

Nu ska vi äta lunch för Lo börjar bli trött, Och så går han o skriker efter Amber(Hans pappas katt) Hur go som helst är han♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0