Borta bra, men hemma...

...Bäst! Ja så är det nog fan.Vi hade det visserligen skitkul men det är enda skönt att komma hem och sova i sin egna säng. Faktiskt!
Det var mest persionärer precis som jag skrev, några yngre fanns det väl. Men vad spela det ör roll? Vi skulle ju iaf bara umgås med varann.
Vi hade askul på kvällen på dansgolvet. Dock bliv det kanske lite för mycket dricka (eller rättare bestämt tequila) För vi hade båda två lite minnesluckor av kvällen. Dock inget allvarligt som vi kunde haft ångest för:P
Det fanns nog de som hade det värre. Vi bodde på våning 9 o där ligger ju konferanslokalerna där ett bussbolag hade konferans. Vi hann knappt komma dit innan en av chaufförerna i 30års åldern raggade på oss, Vi hade inte ens hunnit börja dricka:P Sen senare på kvällen mötte vi honom i baren o då var han ännu fullare och hoppade upp på scenen och stod o sjöng i micken tillsammans med bandet och skämde ut sig lite allmänt.:P
Sen på morgonen efter när vi gick igenom konferanslokalen så satt han där med ett glas vatten och tom blick. Han hade nog lite lätt ångest. Haha! men så kan det gå=)

Käkade buffe igår och det var jävligt nice när man var bakis kan jag säga. Det bästa är ju att man kan ösa på hur mycket som helst o sen bara slänga det man inte gillar/är sugen på. Annars när man e bakis så brukar det bli typ en kebeb eller något och det funkar väl det med. Men det igår var faan godare.=)
Jag käkade iaf kåldolmar och köttbullar fast det fanns en massa annat gött, men men.
Köpte inget direkt i taxfreen heller. Tycker inte det är så jäkla billgit. Köpte strumpor och bestickset till Lo, En flarra vodka och en burk fruit drops till mig själv, Winegums till pappa och en flaska jäger till min broder. Dock ska han få den när han fyller så hoppas inte han läser:P Haha

Nä, Nu ska jag slänga mig i soffan och käka fruit drops^^




And you don't wanna be here in the future
So you say the present's just a pleasant
Interruption to the past
And you don't wanna look much closer
Cause you're afraid to find out all this hope
You had sent into the sky, by now, had, crashed
And it did because of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0