Dags...

Tyckte det var dags att göra en liten uppdatering här.
Haft mycket att göra bara, Första praktik i 4 veckor och då prioriterade jag inte min lediga tid mad att sitta vid datorn, utan vänner och familj komm ju såklart först.
Sen så kände jag inte för att skriva av några andra anledningar jag INTE tänker ta upp här.
Kändes bara som att det hade blivit ett väldigt deppigt inlägg om jag skivit. Så därför sket jag i det!

Jag har fått sommarjobb, BÅDA perioderna.:) Det känns gött som fan kan jag lova. Imorgon är det skola igen. Den började i måndags med Lo var sjuk och igår var jag ledig för det var begravning och idag var det lektionsfritt.
Lo var riktigt dålig för att vara Lo som annars går i 320 km/h. Han låg mest och sov hela dagarna, Som mest hade han 40,7 i temp. Min lilla pluttskrutt♥

Igår fyllde SandraPandra år! Så på lördag ska vi fira henne. GIRLS NIGHT OUT!!
Kanske blir det harrys? Jag, Sandra och Mathias var där efter en spontan utekväll förra fredagen. Det var Déjà vu där och 30+. Men vi gled in och dansade till gamla hits, Skitkul!!

Hoppas det går bra för Sandra på Intervjun imorgon också!! Håller tummarna!! Då kanske vi kommer till ett varmare land som vi snackat om i så många år. La Bamba Baby!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0