Pengarna bara rinner iväg

Dagen har tillbringats på stan. Johan klippte sig, vi var på banken o sen så mötte jag Sandra så gick vi o shoppa lite. Pengarna bara ringer iväg. Och Lo växer så han behöver nya saker.

Denna månad har vi handlar följande till Lo:

2 st vinteroveraller
7 par byxor
2 par tröjor
3 par "luvtröjor"
6 par strumpor
4 par kalsonger
2 par vinterstövlar
1 jacka
1 par överdragninsbyxor
2 st tumvantar
2 st långkalsonger
2 st fleecetröjor


Och till råge på allt så fyllde ju Johan år så jag o Lo köpte en rakapparat  till honom då. Och så har Johan köpt 2 par skor,en tvättmaskin och varit o klippt sig. Det är tur att han fyllde å fick lite cash. Och även tur att johans syrra va på ullared. Dock så handla hon inte så mycket där. Längtar tills jag fyller i November. DÅ ska jag önska mig pengar o bara köpa grejer till mig själv. Fast det vet jag ju att jag inte kommer göra iaf. För jag kommer handla till mina älsklingar då också. Barnkläder är ju Såå mycket roligare att handla än vuxenkläder=)

Föresten så blev jag inte LIKA sjuk denna gång. Det räckte med 3 dagars sängläge i stället för sju. Slapp också åka in till LKPG denna gång. Dock så tog mina smärtstillande slut (dom jag fick utskrivna i Linköping) OCh läkaren i Motala ville inte skriva ut nya eftersom de är narkotikaklassade.
Så jag får äta alvedon nästa gång jag har ont

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Ja, den va fin faktiskt, duger hur bra som helst i vinter! :D

Hihi, kanske va samma vagn då ;)



2010-09-30 @ 23:22:19
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0