Om mitt barn...

Vad heter ditt barn?
Lo Lewi Stannis Andersson
När var du beräknad att föda?
17 Maj
Föddes barnet på utsatt datum, om inte när?
nej, (18 dagar senare)5 juni
Hur stor var barnet vid födseln?
4350g 52 cm
Hur lång tid tog förlossningen?
ca 25 timmar
Tog du någon smärtlindring?
Lustgas,EDA,akupunktur
Tog ni reda på könet?
Ja vid UL i vecka 37
Hade ni bestämt vad barnet skulle heta?
Nej men han föddes men tofsar på öronen=)
Kan du tänka dig att skaffa fler barn?
japp =)
Har du fått några bristningar?
Ja
Var du nervös inför förlossningen?
inte så farligt
Hade du några cravings?
juice och nougat
Hur reagerade du/ni när du plussade?
glad men nervöst
Hur långt gången var du när du förstod att du var gravid?
vecka 8 typ. Ville nog inse det innan:P
Hur mycket gick du upp i vikt?
16 kg
Hur länge ammade du?
typ en gång men de funkade inte.
Vem är barnet mest lik?
vet inte.min släkt tror jag
Vad är det bästa med att ha barn?
Allt
Vad är det sämsta med att ha barn?
Inget
Är ditt barn döpt?
Nej
Hur gammal är barnet nu?
15 mån







Kommentarer
Postat av: LINN

Hej, hoppas du får en fin dag! =)

Allt bra med dig?



Btw, fin blogg!♥

2010-09-13 @ 10:12:01
URL: http://liinnssaann.blogg.se/
Postat av: frida

kikar in och önskar dig en trevlig dag! :)

2010-09-13 @ 10:40:12
URL: http://bfrida.blogg.se/
Postat av: Emily

Jag menar det, sköterskan som tog hand om oss kunde inte ens minnas sonens namn och kallade honom vid ett helt annat hela tiden. Snacka förvirrande för ett redan skärrat barn. Nåväl. DÅ norpar jag den listan. =) Allt väl annars?

2010-09-13 @ 21:56:14
URL: http://hemmahosemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0