Tisdag och fråga

Goddagens.
Här är vi vakna med tuppen...Den sena tuppen,ni vet den som gal halv 10?Den vaknade vi till.;)
I sjävla verket så vaknade jag av en liten Lo som stod i sängen och tjoade.Supersött.

Igår storstädade jag här hemma.Jag fick ryck så jag tvättade alla matter,damsög o skurade i alla rum.Dammade och la in all tvätt i garderoberna.Vi var också ute en sväng på gården och fikade.Lo gungade och det gillade han,men solen låg på så han fick den i ögonen så vi gungade inte så jättelänge!

Sitter och funderar på vad vi ska köpa till Lo i ettårs present?I morgon är det bara en månad kvar tills han blir året.
Och idag är 11 månader sen jag blev igångsatt.Så för 11 månader sen låg jag där på förlossningen och hade förtvivlat ont antagligen.:P
Tiden bara springer iväg.Tänkt att man snart har haft ett helt underbart år med sin lilla pojke=)

Hur som helst.Ville egentligen bara kolla om ni har något förslag på vad man köper till en ettåring i födelsedagspresent?




Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Jag behöver tips också va man köper till en ettåring! :) Dela med dig om du får in några bra! :)



Sv; Ja, jäkla feber...så jobbigt när de små är sjuka... :(

Tack så mycket!



Kramar!

2010-05-04 @ 19:44:44
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Vill ni ha gunghästen som kommer från er? Om jag inte minns helt fel så var den från er mormor, men jag kan ha fel.. har en bild om du inte kommer ihåg vilken det är.

2010-05-13 @ 17:27:17
URL: http://malinochwilma.blogg.se/
Postat av: sara

hej! hur är dt?? du skriver dåligt i din blogg??:P

2010-05-18 @ 10:56:00
URL: http://tvabarnsmammansara.blogg.se/
Postat av: Malin

då kan vi byta :P jag tar med gunghästen på fredag när jag lämnar Wilmis... gåstolen är ju ingen bråska med men lämna den hos mathias när ni vill bli av med den =)

2010-05-19 @ 13:38:26
URL: http://malinochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0