Sjuk!

Nu har Lo smittat mig och Johan också.Så nu är hela familjen sjuka.Lo har dock ingen feber utan bara snorig.Jag har haft feber och har jävligt ont i halsen.Så jag gör inte många knop om dagarna.Johan är toppen.Han går upp med Lo när han vaknar och låter mig sova vidare.Idag som jag till typ halv ett.Så har just vaknat.
Hoppas vi är friska till nästa helg då vi ska ha ett års-kalas.

Tomheten efter Gerry är påtaglig fortfarande.Ingen som kommer och hälsar när man kommer till Mamma o Roffe,Ingen som äter upp all god mat man tappar på golvet,Ingen som Lo kan krypa efter och leka med.Usch vad jag saknar dig min fina gerry!


I lördags var vi i Linköping och köpte lite grejer till Lo.Handlade några småsaker till hemmet också.
Efter det åkte vi till en jobbarkompis till Roffe och hämtade en damcykel till mig,jag har ju viljat ha en jättelängen men de är så dyra o köpa nya o nu fick vi en gratis.Roffe skulle bara byta skärmar och så.Sen kan vi cykla=)'

Lo har fått dagisplats också.På bergsätters dagis.Jag hoppas det är ett bra dagis och han kommer trivas där min lilla plutt♥Men han börjar inte förens i höst.
Det är sjukt att tiden går så fort och att det snart är ett helt år sen som han föddes.Det känns som om det var typ en månad sen han föddes.Men samtidigt kan jag inte minnas hur livet var innan honom.Konstigt det där.

Nu ska jag in o duscha och fräsha till mig lite.Sen ska jag röja lite i köket också!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0