Förkyld...

Lo har blivit sjuk,han har åkt på någon förkylning.Första gången han är sjuk typ sen han föddes så vi klarade nästan ett år.Han har ingen feber direkt men är lite gnällig och näsan rinner hela tiden.Tur iaf att han blev sjuk nu så han inte är sjuk när han fyller.Vill ju att hans första födelsedag ska vara perfekt.
Ska köpa några mer presenter till honom också.Hittills har vi köpt en dress,böcker,badkakan och lite sånt.Vill köpa något mer ordentligt.Men de är så många som vill köpa grejer så Johan o jag väntar tills kalaset varit och köper något då ifall det är något speciellt som han inte fått.

Annars rullar det på som vanligt här.Underbart väder ju så vi är ute ganska mycket.Lo älskar att vara ute i gräset det är så underbart att se hur lyckad bara sprutar om honom när han får vara ute i det gröna.
Vi håller på att leta lägenhet också,Känner att vi behöver flytta så att Lo får lite mer yta att röra sig på.Hoppas vi får tag i en lägenhet till hösten.Hoppas också att jag kommer in på den utbildningen jag vill gå*hoppas hoppas*

Hmm undra om han somnade igen.Han vaknade vid 8 idag vilket är ganska tidigt för honom.Brukar inte gå upp förens 10 typ.Men han är ju som sagt sjuk.Så vi gick upp o han lekte en stund.Sen började han gäspa o gnugga sig i ögonen så jag gjorde lite välling och la honom i sängen och nu tror jag faktiskt att han sover igen.Rutinerna blir ju lite konstiga när man är sjuk.I går kväll vid 22 ca så vaknade han o var ledsen så vi gick en sväng ute o då somnade han i vagnen.Sen så la vi över honom i sängen när vi kom hem.Sen vid 01 typ så vaknade han igen o var lite gnällig.gjorde mat då men han ville inte ha.Han nöjde sig med att bara få nappen och så stoppade jag om honom.Så kanske därför han är trött.Han brukar ju sova från 20-09:30 annars.

Aja.Nu ska jag in i duschen och sen göra mig i ordning.Ska åka o handla lite grejer sen.Men innan det ska jag nog spela lite wakeboard på vårat wii.=)




Grönt är skönt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0