Bloggtorka!!

Jag har återigen haft lite bloggtorka.Vet inte vad ja ska skriva om riktigt.
Vi har haft så mycket annat att göra känns det som så jag har varken haft tid,ork eller lust.

Det är bra med oss alla tre.Lo växer mer o mer för varje dag.Snart fyller han 1år vår lille plutt=)
Vi ska han kalas ute hos mamma och Roffe på landet den 5 juni(alltså dagen han fyller)Roffe fyller den 4e juni så vi slår ihop kalasen.Egentligen skulle dom ju fylla samma dag eftersom jag blev igångsatt den4e.Men Lo ville ha en egen dag så han väntade i 24 timmar:P

Annars händer inte mkt.Sandra har börjat vara här ganske mkt,vilket är väldigt trevligt tycker jag!
Jag ska bli bättre på att blogga,eller jag ska iaf försöka...

Hoppas det är bra med er alla.







Lo i sandras solglasögon och Sandra i bakgrunden


Kommentarer
Postat av: sara

jo de är bra,de rullar på har börjat o jobba natt nu:) så de är skönt så är mammaledig på dagarna o jobbar på nätterna:)

2010-05-20 @ 17:34:17
URL: http://tvabarnsmammansara.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja dem dagarna jag inte jobbar. Jo de är skönt att ha ett jobb:)

2010-05-21 @ 02:54:29
URL: http://tvabarnsmammansara.blogg.se/
Postat av: sara

jo de går bara bra med barnen, fast nu är dem sjuka:(

2010-05-21 @ 08:04:20
URL: http://tvabarnsmammansara.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej . Ne du alla har verkligen inte vett... :X

Jodå det är bara bra med oss hur är det med er? Kram

2010-05-26 @ 18:12:37
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: nä jag vet att det inte är nåt att skämmas för men att inte vara överlycklig över att ha fått en till underbar dotter gör väl att man känner lite skam. Vist är man glad men inte såå glad som man borde vara. vad bra att du mår bättre nu och jag förstår att det var jobbigt för dig med allt som hände. Jag tror oxå att det beror mkt på att det blev snitt rätt så akut. Jag ville ju verkligen inte det men det fanns ju inte mkt att välja på i det läget men mkt beror nog på det och att allt gick så snabbt så jag hann inte ens tänka. Man tror att det är minst 3 veckor kvar men så säger de att det blir snitt nästa morgon..

Ja Wilma visar bara sitt humör här hemma och en gång i affären SUCK men det är väl en period som snart går över, hoppas jag.

men på dagis och ni som träffar henne ofta märker inget och det tycker jag är lite lustigt ändå för här hemma så börjas det så fort hon kommer innanför dörren.

Tack så mkt för de fina du skrev!! blev väldigt glad och jag kan bara säga detsamma till dig!

Ta nu hand om er och ta vara på tiden när de är små! tiden går ju så fort...

2010-05-26 @ 22:49:32
URL: http://malinochwilma.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ne du jag förstår inte hur man kan fråga en människa något sånt. Men samtidigt detta är en blogg det finns hur många människor som hellst som kan fråga såna dumma frågor tyvärr.. Jag mår inte dåligt utav frågorna . Men det gör ju att när man loggar in o ser nått sånt att man tänker tillbaka. Men jag mår bra nu! :) Hoppas förkylningen släpper... Kram om dig gumman

2010-05-27 @ 09:04:45
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Malin

ja vist tjatas det för mkt om amning. Vist är det bra för barnet men man ska faktiskt kunna och vilja amma annars mår varken mamman lr barnet bra.

Nova gick ju ner massor och det berodde ju på att jag inte hade så mkt mjölk och det verkade de inte fatta. de tjatade ändå på mig. efter två dagar fick hon lite ersättning efter jag ammat men ff massa tjat om att det kommer igång mm på BVC så var det oxå tjat om att jag skulle amma plus ge ersättning men det blev så jobbigt att försöka ge henne när det inte kommer nåt men det viste vi ju inte då utan märkte det när jag köpte en pump för att se hur mkt det kom ut, typ inget men ff tjat om att fortsätta amma så det var jobbigt men sen så struntade jag i vad de sa och gjorde som jag ville själv, alltså bara ge ersättning.



Ja de kollar först efter åtta veckor då man kommer på efterkontroll hur man mår, iaf här. men då kan det ju gått för långt. De borde ha bättre koll på bb som du säger för att kanske "stoppa" lr iaf hindra så det inte går för långt.



Nä Wilma visar bara sitt hetsiga humör här hemma. men det är ju mkt nu, helt plötsligt blir hon storasyster och måste vara stor och duktig plus att hon snart börjar skolan och då tycker man hon är stor och på dagis är alla fem-sexåringar "de stora". vart hon än är så är hon stor (hemma, dagis och om ni hittar på nåt när hon är i Motala mm), och får inte vara liten som hon kanske behöver vara ibland..

Kram

2010-05-27 @ 10:33:09
URL: http://malinochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0