Bakis!

Tor det eller ej,men jag är bakfull idag.Vi var hos jessica och peter igåt och åt hemmalagad plankstek.Supergott!
Vi drack även lite dock inte lika mycket som sist:P
Lo var ju med han låg och sov i sin vagn.Så det va ganska lugnt och anständigt.Jag drack väl 5 cider ca och några glas vin.Vi satt och pratade i deras vardagsrum med musik på låg volym.Jag var inte ett dugg full och vi begav oss hemåt så vi var hemma runt 03 somnade väl ca kl 05 eftersom johan o jag låg o pratade o jag läste och så.Mådde kanon när jag somnade och kände inte ens att jag druckit något.
Men dock inte när jag vaknade kl 09.Hade världens huvudvärk.Det är konsekvensen äv rödvin och den största anledningen till att jag inte ska dricka rödvin.Men ibland är det långt mellan tanke och handling.hehe
Förmodligen va jag väl även trött efter som jag hade varit vaken 22 timmar i sträck vilket jag inte varit sen förlossningen:P
Visst jag är ju inte gammal ännu,men kroppen och psyket är mycket tröttare sen jag fick barn.
Så det där med att festa som förr och börja framåt lunch/eftermiddagen med att korka upp.Det är bara att glömma:P
Johan gick iaf upp med Lo och jag låg kvar.Gick inte upp fören kl 16.haha!Så länge var väldigt längesen jag sov.

Nej rödvin är det sista gången jag dricker.det betyder bara huvudvärk.
Dessutom så ska man ju inte dricka för mkt av det när man äter waran o det märkte jag nyss eftersom jag fick näsblod.


Ikväll blir det lungt.äta något smaskigt sen och kolla på film med Johan.
Dock inte så hungrig just nu eftersom vi åt lite lunch runt kl 18.

igår på dagen var Lo och jag i linköping eftersom Johan jobbade.
Var där med mamma o Roffe
Mamma köpte en jacka till Lo och en basker.
Sen så bjöd dom på lunch,jag åt pizzabuffe och Lo åt spagetti och köttfärssås=)
Lika trevligt som vanligt att träffa mamsen och Roffe=)



Nya kläderna


Kommentarer
Postat av: Carro

nej guwe så söt han är i basker :D

2010-05-03 @ 13:41:56
URL: http://systemerror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0