Vi fryser ihjäl,det är så kallt.

Ja det är snorkallt.Men det avr väl inget nytt.Hehe
Klimatmötet i köpenhamn måste gått vägen föresten.För det är ju redan mycket kallare :O hahaha
Och hur komiskt var det inte att Lisa Frost uttalade sig om kylan igår.haha.Precis min humor det!

Igår var jag inte ute på hela dagen.Var i tvättstugan,men jag tog källarvägen.Vi ägnade dagen åt lite städning här hemma istället.Det går åt när man har husdjur.Sov till klockan 10 idag.Det va skönt.Lo vaknade vd 7 när Johan gick upp.Så han gjorde mat åt honom,Men han ville inte äta.O så efetr typ 10 min så somnade han om.Sen när han vaknade vid 10 så la jag honom brevid mig i sängen o så låg vi o myste till 11 ungefär.Elelr han myste,jag halvsov.Hehe.

Ska åka till Maxi o handla sen.Mamma ska skjutsa mig o Lo.Johan är ju i Linköping.
Faan vad jag saknar att inte ha körkort.

Just nu ligger Lo o sover..igen.hehe.Så söt så.
Blev så snopen.För jag la honom i vagnen medans jag gick o tog på mig.O när ja kom tillbaka så hade han somnat.Utan o säga ett ljud.
Perfekt o fortfarande ha liggvagnen i såna lägen.Han kan ju fortfarande inte sitta själv.Så vi har kvar liggvagnen.Vill inte belasta han rygg för tidigt.Han får ha liggvagnen så länge han trivs med den.
Den värmer bättre nu när det är vinter.Många föräldrar byter ju till sittvagn lite väl tidigt kan jag tycka.Men det är ju upp till var o en.Han gillar sin liggvagn o då får han ha den.Thats it.

Tror att han kommer lära sig krypa snart iaf.Han är på god väg.Fast nu ålar han mest.Men det kommer nog snart skulle jag tro.

Jag vill kilppa mig igen.Ska flörta med Johan sen så jag får det.Han tycker det är onödiga pengar=)
Men jag tycker jag är värd  det eftersom jag inte röker längre.=)
Jag får nog klippa mig.han brukar inte vara omöjlig.hehe
Brukar få min vilja igenom.

Nä medans Lo ändå sover så kanske man skulle göra lite nytta.Diska lite kanske.Det är iofs bara typ en kastrull o två tallrikar.Så lika bra o passa på innan det blir alldeles för mycket.



Mamma pappa varför är det så kallt!?

Kommentarer
Postat av: Carro

haha yes det gjorde jag :P har sett alla nu. förrut hade jag bara sett dom fem första :P haha

jag trodde det inte heller om mig själv.



jag vet inte riktigt snart för hoppningsvis och när jag gör det ska jag komma till er och hälsa på med. saknar dig med gumman. <3

2010-01-07 @ 22:53:39
URL: http://systemerror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0