Två nya tänder!

Shit vad det är kallt udag.Istiden jag pratade om är på gång.Tur att jag har handlat på mig lite mat.hehe
Denna dag har vi inte gjort något speciellt,Var och hämtade Zanna på fritids vid fyra,Följde henne till frisören(Hon klippt sig själv häromdagen eftersom håret var ivägen)När frisören hade fixar ordning det så gick hon,jag,Johan och Lo och fikade.Johan och jag tog varsin semla.Det va gott=)

Efter det så gick vi hem,var hemma en stund och sen gick jag ner till Jessica,Zanna och Philip en stund för att lämna två saker jag köpt till dem.Var där en stund o snackade lite med Jessica & Peter samt hjälpte Philip med datorn.
Efter det gick jag hem,var hemma i typ en kvart innan vi gick upp till Mathias o satt där hos Wilma medans Mathias spelade innebandy.Wilma sov ju hela tiden så det va ju inga problem.Käkade även där uppe.
Så nu har vi precis kommit hem så jag tänkte passa på att sätta mig här o skriva lite.Ville egentligen bara berätta att Lo fått två till tänder!Där uppe,De har kommit fram och så,men inte helt kommit ner så bild på dom kommer om en vecka eller så=)

Aja nu ska jag slänga mig i soffan eller spela en poker.Inte rektigt bestämt ännu.I morgon bär det iväg till min far på middag.Trevligt trevlig=)

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0