Torsdag?

Är det torsdag idag?Jag är helt veckovild,Det kan vara onsdag också.Men jag tror allt att det är torsdag.
Inget kul har hänt,knappt varit utanför dörren på 3 dagar.Bara någon promenad.Och sen läkaren i tisdags.
Pappa fick komma hit o vara barnvat en stund vid 9.Men Lo bara sov.Jag va hemma runt 11 och då sov han fortfarande.hehe.
Pappa stannat på lunch iaf.Grorde kyckling o ris.Pappa har typ aldirg ätit kyckling.Men han tyckte det va gott.
OM jag har tur så ringer läkaren vilken dag som helst och säger att jag slipper äta waran mer.Nu har det gått ett halvår,så behandlingstiden är slut.Hoppas jag slipper!

Annars har de som sagt inte hänt så mycket nytt.
Datorn är fortfarande på service.Tänkte de skulle ringa snart o säga hur det går.Om det går på garantin eller ej.
Annars blir det inte kul.Köpte den liksom i juli o den kostade typ 8000:/
Lo har inte lärt sig något nytt direkt.
Han fick ju en leksakstelefon i julklapp,Sån den leker han med hala dagarna.
Man börjar tröttna lite på RING RING-ljudet.
Men men han tycker det är kul iaf=)
Väntar på att Sandra kanske ska komma.får se om hon dyker upp snart.

På återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0