Sju månader!

Japp,Det stämmer i dag blir plutt 7 mån.Gud va tiden har gått fort.När han låg i magen var allt en evig väntan,O tiden gick jätteskata.Men sen han föddes har allt gått görsnabbt.Konstigt de där.
Vaken tidigt i dag.Varit på sjukan o lämnat prov.Allt såg bra ut.Har jag riktig tur så kan jag sluta med waranet i slutet av månaden *hoppas*.De ska påbörja en utredning snart.O sen hör väl medicin av sig o meddelar domen.
Egentligen kan ja fortsätta äta skiten.Är ändå så inrutad på o ta tabletterna varje dag.Men ska bli skönt o slippa tänka på vad man äter.O så kanske man kan äta gröna grönsaker igen, Jippie! Jag saknar spenat,brocoli,lever mm.
Dessutom ska det bli skönt o slippa tänka på vilka andra mediciner man äter.
Bara hoppas sen att jag slipper få bler proppar.Då får jag äta den livet ut.Fast då ställer man ju in dosen bättre så man kan äta de ja nämnde ovan.Hur som helst,Det bästa vore ju om jag slapp äta dem mer, o kunna leva ett helt normalt liv,Tills ja blir gravid nästa gång.Då är det bara o bita i det sura äpplet.

Var på apoteket också.Tabletterna var billigare än tuggummipaketet jag köpte på vägen dit.Waranet kostade bara 14,50 i dag.Det är faan skrattretande.
Fast jag hade ju kommit upp i lite över 1700 på högkostanadskorter.Så jag har ju typ 90% på apoteket nu.Snacka om mellandagsrea!
Haha.
1700 kronor på medicin sen i juli!!!Det är faan sjukt.Tänk vad mycket roligare jag kunde haft för dem.Mycket mycket roligare.O sen 900 till eftersom ja har frikort inom vården också.
Det hade blivit många paket tuggummin det.Hehe

Ska åka till Ikea idag.Ensam,Eller inte helt ensam,ska dit med mamma o roffe.
Men utan Johan och Lo.Ska faktiskt bli skönt o komma bort lite.
Så man inte blir så låst,shoppa lite till hemmet=)

Nä nu ska jag väcka mina underbara pojkar.Ge Lo nappflaskan o Ge Johan kaffe.
Köpte baugetter också på vägen hem.SÅ ska ge honom lite frukost!

Grattis till Lo idag=)

Kommentarer
Postat av: Naimi

Nä hon får välja själv sen när hon blir större om hon vill äta kött lr inte fram tills dess får hon va vegetarian då ja anser att de e lättare o börja me nåt än o sluta.

Jo de har vi va? :p Nä ja tycker inte om henne, hon säger massa som inte stämmer :O Me Nellies navel o sånt höll hon på, o sen så tycker ja inte hon förklarar när man frågar nåt utan bara dumförklarar än lr så :S

2010-01-05 @ 10:56:19
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0