Redo för ny istid

Ojoj.Nu har jag varit o handlat igen.Storhandlat!!Vet inte vad det är för fel på mig.Jag handlade förra fredagen med mamma för ca 1000 spänn.Sen handlade jag mat i lördags för typ 300.Sen i tisdags va vi på city gross och jag handla för 300-400.Och nu kom jag just från maxi.Skulla handla mjölk och lök,eller hur.Kom hem med 4 fulla påsar och 600 kr fattigare.jag behöver hjälp.Hela frysen är proppfull.Skafferiet lika så.Frysen är så full så får inte ens plats med en ärta.Och NEJ jag skojar inte.Fick till och med lägga saker i kylen. fullt är det.Johan kommer döda mig när han kommer hem.Kommer inte våga släppa in honom.Usch ja!
Men om kylan slår till så är jag iaf redo för ny istid.För jag har bunkrat upp serru!

Varit på hos dracula idag och lämnat blodprov.NU ÄNTLIGEN ska de påbörja den utredningen de borde gjort för 6 mån om jag har ärftlighet för trombos eller ej.De har ju redan konstaterat att jag fick propparna isamband med förlossningen.men eftersom mamma också haft proppar kan det ju va ärftligt också.Fick iaf INTE sluta äta waran än.Så blir o pina ut med skiten ett halvår till:(
Hur som helst så kunde de som vanligt inte sticka mig.De stack två ggr i varje armväck men fick bara ut typ 2-3 rör.SÅ efter en halvtimma så stack de mig i handleden.Usch vad det är otäckt.
12 jävl rör snodde dom,jag dog av blodbrist en stund.
Men sen så sa de att de bara va 3 ml i varje rör...Jag återuppstod...

Köpte en ny bilbarnstol till plutt häromdagen också.Jättefin är den,Köpte den från ett företag som har återförsäljare här i stan.Så var hemma hos en tjej och hämtade den.Fast den ät helt nu.Känns inte trygt att handla en så pass viktig grej begagnat!
Så har inte BARA handlat onödiga saker denna månad trots allt!



Sover i våran säng


Nya bilbarnstolen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0