Makeover!

Idag är det lördag igen.Jävlar vad tiden går då.
Veckan har varit lugn faktiskt.Inte gjort allt för många knop som ni kanske märkt.
Var på stan igår och köpe en ny mössa till Lo.Hans huvud växer som bara den.
Jättesvårt att få tag på FINA vintermössor.De räknar väl med att man redan köpt sånt.Men bebisars huvud växer ju snabbt.
Har Klippt mig idag,så nu håller jag på o färgar håret.Svart igen.Väntar på att klockan ska hå så jag får skölja ut färgen så vi kan äta sen.Det blir bakas potatis med rom&räk-röra.Det är gott=)

Vi sänkte ner Los säng häromdagen.Men de kanske jag skrev?Det va dags han har nästan börjat försöka slänga sig över sängkanten.
Hur som helst så känns det mycket bättre när han ligger längre ner,för nu ser vi honom från vår säng.
Han har varit lite smågnällig ett par kvällar.Eller gnällig kanske man inte ska kalla det.Men han har sktikit när vi lagt honom i sin säng,Så vi har fått ha honom mellan oss i typ en kvart så han får busa av sig.Sen har vi lagt honom i sin säng.Och så somnar han som vanligt.
Inatt vaknade han kl halv 5 o ville äta också.Förmodligen för han inte åt så bra igår.lite feber och så.
Är nog så att det är fler tänder på gång.
Annars så vaknade han för att han trodde Johan skulle gå upp.Han går ju upp vid halv 5 ca när det inte är helg.!
Nu är Lo och Johan nere hos Johans syster.Johan skulle hjälpa Philip att sortera reklam.Och jag kan inte ha Lo hemma när jag färgar håret.Kan ju inte bära honom med en massa kemikalier i håret.

Nä nu ska jag gå och se hur jag ser ut i skallen!
Ha en fortsatt trevlig helg!

Föresten,Är det någon som kan hjälpa mig att lägga upp en header!!???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0