Long time,No see

Det var ett tag sen man skrev här.Faan vilken usel bloggare jag är.Har liksom fullt upp jämt känns det som.Så jag hinner aldrig skriva.Typ på kvällarna då kanske.Men då vill man ju slappa framför tvn.Dessutom är de så jobbigt o passa upp på Lo HELA tiden.Så när Johan kommer hem så tycker jag han kan ha lite kvalitetstid med sin son.Så han inte blir Jättemammig.Han är redan ganska mammig så det är ju dumt att det blir värre.
Just nu ligger han i sin vagn.Trött som bara den är han.Men man vill ju inte blunda,för då kan man ju somna och missa allt roligt som händer.
I morn blir han 7 mån.Shit vad tiden har gått fort.Fattar det inte.Känns weird.:/
Måste vara en tråkig ålder.Man liksom vill upptäcka världen,men man kommer inte direkt någonstans.Han förflyttar sig ju i gåstolen.Men han kryper ju inte ännu.Det kommer nog snart.Han är på god väg.
Skulle bara uppdatera lite.Nu ska jag slänga mig framför tvn en stund innan jag går o lägger mig.Ska upp tidigt o ta pk-prov.Missade förra veckan så måste verkligen dit o se hur blodet mår.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0