Effektiv!

Jag tycker att jag är effektiv idag.
Har dammat hela hemet,dammsugit,diskat,Lagt köttet i marinad o gjort sås som nu står i kylskåpet o ska bli kall.
Vi ska äta grekisk pyttipanna ikväll o ha lite myys<3
Vaknade tidigt för att vara oss idag.Var upp runt kl halv 9.Oh det är tidigt jämfört med kl 11-12 som vi brukar vakna,hehe
Har även varit ut o gått en sväng.men det va kallt.Så vi gick hem när Lo somnat.O nu har han sovit i snart 3 timmar!!Det är massor för att vara han.Han brukar bara sova 30-60 min.
Så då passade jag på o greja lite hemma.SKa ner till stan vid 4 o möta johan tänkte jag.Får se om jag orkar.HAn stackarn har jobbat sen kl 06 i dag.Så han gick upp kl 04:30.Usch stackarn.
Jag var uppe o stutsade kl 04 i natt.Vaknade av at ena katten gnällde.Så satte mig vid datorn en stund.men sen somnade jag om.
Ne har ingen slapplust.Vill göra något.Ska nog gå o koka ihop lite mat tills Lo vaknar.

Ha en bra helg!





Har ju mammas o roffes dator nu när vår ena är paj.
Hittade denna gamla bild på mig,Lotta o Carro=)




Kommentarer
Postat av: Carro

gammla goda minnen från repan.. vi är så schnygga på den bilden <3

2010-01-25 @ 21:45:55
URL: http://systemerror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0