Datorn är trasig!

Jaha.O så var nya datorn trasig.Går inte starta windows.Formatera om den tusen ggr o provat både vista,xp,windows 7 o linux.Men inget funkar.Så nu är den på service.Hoppas de går på garantin.Annars har vi ju alltid drullen.
Har  ju en dator till,men ja sitter typ aldrig vid den.
Så nu vet ni varför jag inte uppdaterar.uppdaterar ju inte så ofta annars heller.

Lo försökte krypa i söndags.men han vippade över o slog i huvudet istället,Så söt=)
Just nu sover han i vagnen.Han somnar bäst där.Eller i sängen då.O han oh jag som skulle bada jue!Så mysigt o bada tsm!=)

Han vaknade kl 23 i går kväll när Johan o ja skulle lägga oss.O då var han superglad.Låg o skrattade åt ingenting i typ en timma,O så vände han sig tusen ggr så vi fick vända tillbaka honom.Johan behövde ju sova eftersom han går upp kl halv 5!!!

Sen i morse så vaknade han kl 09 o jag trodde han ville äte.Men de ville han inte.Så jag la honom brevid mig o jag somnade om,Vaknade kl 11 o då sov Lo.Så vi gick inte upp förens kl 12 o då först åt han frukost=)Lite välling är aldrig fel.
Han har ätit spaghetti(stavning?) o köttfärssås i två dagar.Det är mums!=)

Sandra var här o fikade idag.Alltid lika trevligt o träffa henne.Lo sov mestadels när hon var här eftersom han somnade när han o jag var ute o gick.Vi pratade om allt mellan himmerl o jord,Precis som på den gamla goda tiden.Kanske skulle ses imorn med.Kul o träffa vänenr så man inte är lika låst.Skulle ju också vara skoj o umgås med någon som har barn också.Men känner ingen som har barn typ.Iaf inte i Lo's ålder.

Nä nu ska jag äta(sen mat idag igen)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0