Söndag-Baddag!

Nu har Mathias kommit hem ifrån Sälen.SÅ nu är Wilma där.Jag tycker det har funkat bra i helgen,hon har varit glad och så.Förutom när hon pratat med sin mamma eller pappa,för då har hon blivit lite nere.Hon har ju såklart saknat dem jättemycket.
Men vi har försökt att sysselsätta henne så hon inte tänkt så mycket på det.Och jag tror det funkat ganska bra.Synd bara att det varit så dåligt väder så vi inte har kunnat vara ute o leka.Men då skulle vi väl frusit ihjäl eller nåt...

I dag gick vi upp runt 10tiden o åt frukost.Sen så har Wilma badat o sen gick vi ner till Jessica så Wilma har lekt med Zannas leksaker en stund.Kände att det började bli lite långtråkigt här.Mest varit brädspel,tvn och datorn som gällt.Sen så har Wilma o jag lekt också.Igår byggde vi en koja i vardagsrummet.Det gillade hon=)

Malin och bebisen fick ligga kvar en natt till på BB för att bebisen gått ner för mycket i vikt.De brukar ju gå ner de första 3 dagarna men ska ju inte gå ner mer än 10% av sin födelsevikt och det hade hon.Det gjorde Lo också.Därför fick vi ligga kvar med honom också en extradag.Förstår om Malin börjar tycka det är långtråkigt.Jag låg ju också inne torsdag-måndag o jag tyckte det var jättesegt.Även om jag va trött o hade ont så ville man ju hem liksom.
För det är ju inte så superkul att ligga på sjukhus.Man blir ganska låst.

Igår käkade vi pizza.Wilma ville ha det.O Johan vann ju 500 kronor häromdagen i en spelmaskin.eller 480 vann han ju för han satsade en tjuga själv.Detta var en ganska bra månad.Vi hade typ 800 kr kvar när pengarna kom.Och då har vi ändå varit ute o käkat och köpt en ny bilbarnstol till Lo.
Dessutom har vi hela frysen full med mat ff.Det är skönt!!!

Nä nu ska jag slänga mig i soffan o glo på lite OS.Var uppe i natt och gjorde mat till Lo då Johan berättade att vi tagit två till madaljer.Bra jobbat!
Johan har nog tyckt att det varit perfekt att sova på soffan i helgen.Då har han kunnat kolla så mkt sport han vill.Vi har ju tv i sovrummet också.Men jag kan inte sova om tvn är på!!

Hoppas ni haft en bra helg för det har ialla fall jag.Jag vet att Mathias och Malin haft dåligt samvete  för att vi och pappa har fått ha Wilma.Men mig gör det absolut ingenting för jag tycker bara att det varit roligt.Träffar ju inte henne så ofta så tycker bara det är kul=D

Kommentarer
Postat av: Malin

TUSEN TACK IGEN!!!! vet att hon haft det bra hos er och sin farfar med men ändå är det jobbigt att lämna bort henne så länge men ibland har man ju inget val.. bra att ni haft trevligt och att det funkat bra =) tack så mkt!!

2010-02-23 @ 21:18:36
URL: http://malinochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0