Seg!

Ja i dag är jag verkligen seg.Vill egentligen bara sova,men de går ju inte när man har småbarn.
Idag när Johan kom hem så tog vi en promenad.Passade på att gå till östenssons och handla ett par småsaker,Vi kom sedan på att vi var hungriga båda två.Och klockan var typ 15 så vi gick in på napoli och käkade pizza.Det var längesen! Gott avre iaf.=)
Sen så kom jag på att vi skulle bjuda över Linda och Henke hit på semlor.Men de på östenssons såg inge goda ut,Så vi gick ner till Ubbes istället.Jag har ju aldrig gillat semlor tidigare.När jag va yngre och så.Kom på för typ 3-4 år sen att det var gott och det är det ju verkligen.Dock så avr dom från ubbes nästan lite stora.Men den gick ner ändå.
Sen så spelade vi Sverige spelet och kollade på curling.Det är ju lätt roligaste sporten på vinter-OS.
Speciellt damerna är ju skoj.

Idag händer inte mycket.Typ det vanliga.Handla på maxi,laga mat,ta hand om Lo och sånt.
Kanske går och solar ikväll också.Får se vad som hinns!


TVÅ OS-GULD TILL SVERIGE HITTILLS!
BRA JOBBAT





Jävligt fula medaljer också tycker jag.
Men jag gillar årets landslagsmössa,Såg att mönstret stod i tidningen.Så ska be mamma virka en=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0