Lördag!!!

Goddag!!


Tänkte börja med att svara på en anonym kommentar.
Anonym kommentar:
"Är det mig du syftar på när du skriver att det finns människor jag INTE förstår dig på???
det är lugnt men var lite nyfiken :)
"

Sv:Det vet jag ju inte efetrsom jag inte vet vem du är=)
Det finns många personer jag inte förstår mig på.Och du kanske är en av dem.Vem vet!!?




Vaken med tuppen idag.Wilma,jag och Lo har sovit inne i sovrummet.Och Johan på soffan.
Vi åt spaghetti och köttfärssås igår.Wilma som ville ha det.Och jag gillar ju inte det så jag åt ris o kassler som vi fick med hem ifrån pappa.
Efter kvällmaten var wilma jättetrött.SÅ vi läste 2 st böcker sen so somnade hon runt klockan 21.
Hon hade beställt chips också,men de hann vi aldrig äta så vi får ta dem ikväll kanske.
halv 10 somnade Lo på sitt täke på golvet och Johan somnade i soffan.Så då gick jag o grojde välling till Lo och sen gick han o jag också och la oss.Så jag somnade vi 22 tiden.Sen så vakande jag vi 04 av att lo ville äta.Gick då upp och hann lagom se när Anna Haag tog sin silvermadalj.=)

Sen så vaknade vi vid kl 07 idag och har mer eller mindre varit vaken sen då.
Wilma fick smörgås och gröt till frukost och det tyckte hon va gott.

Igår var vi i Linköping så Wilma fick hälsa på sin Mamma,Johan och sin Lillasyster på BB.
Hon va lite nervös och spänd.Hon tyckte nog att det kändes lite konstigt.
Och det är det ju,Väldigt stor omställning att få barn.Minns själv hur overkligt det va när Lo föddes.

Hon va iaf jättesöt lilltjejen.Ovh pytteliten.Frågade Wilma om de bestämt något namn,men det hade dom inte gjort ännu.

Skitväder är det också.Hade tänkt att gå ut med Wilma.men det känns som en hemmasittardag.Se på någon rolig film eller något tror jag.


Lo sover på sitt täcke på golvet!

Kommentarer
Postat av: sara

har de hänt något??

2010-02-20 @ 15:25:31
URL: http://tvabarnsmammansara.blogg.se/
Postat av: sara

de du skrev i din blogg?? nyfiken :P jo de är bra sj då?? :)

2010-02-20 @ 19:53:32
URL: http://tvabarnsmammansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0