Lämna bort Lo för första gången!

Idag ska vi sova ensamna utan vå lillkille för första gången sen han kom till världen.
Vi ska nämligen ut o äta eftersom det är alla hjärtans dag på söndag.Och resten av helgen är fullspäckad.
Om en stund ska vi till min far och äta lunch.Sen vid 4 tiden så kommer Mamma och Roffe och hämtar Lo.Sen så ska vi ju ut o käka.
I morgon vid 2 tiden ska vi ner till Johans suster på kalas.Hon fyller år i dag.Sen på kvällen ska jag på möte på Onkel Sams.Årsmöte o en massa tjafs kommer det säkert bli.
Sen på söndag så är det kalas hos min bror eftersom han fyller 25 den 18e.
Pust.Myckat att stå i,och tomt kommer det bli inatt.Undra hur många ggr jag kommer ringa till mamma och se hur Lo mår.
Men det kommer nog bli trevligt.Första gången på 8mån som Johan o jag gör något själva.

Trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Malin

vilken fullspäckad helg!! kul att det händer lite iaf, skulle iaf jag tycka =) Tack så jätte mkt för att ni kunde passa Wilma!!! och tack för ni ställer upp ifall jag skulle behöva. Wilma gillar att vara hos er och det märks verkligen =)

Ja jag hoppas verkligen bebis mår bra och att allt löser sig på måndag.. Vill inte göra vändingsförsök igen men måste ju för att slippa snitt.. tusen tack igen!!!

2010-02-12 @ 11:33:11
URL: http://malinochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0