Jävla munsår!

Usch och blä.Jag har fått munsår.som jag ALLTID får så här års.Förutom förra året men då va jag gravid så kroppen va väl i chock.Hoppas det går över snart för det gör ont o ser ju inte så trevligt ut.
Igår var  vi  hos Linda och henke på kvällen.Spelade och åt chips och annat gott.Det va trevligt.Var hemma runt 12 så det blev ganska sent.
Lo var vaken hela tiden också,han var trött men ville verkligen inte sova.Så när vi kom hem la jag honom i sin säng o han somnade direkt.Sen så vaknade han kl halv 4 inatt och var jätteledsen.Han drömmer så mycket på nätterna o så vaknar han o gråter.Lille plutt<3.

Ikväll ska vi ner till Jessica och äta mat med henne och peter.Blir även o spela spel också tror jag.Så det ska bli trevligt.Känns dock som om vi aldrig är hemma.
På fredag ska ku Lo sova ute hos mamma och Roffe så då ska Johan och jag ut o käka,Kinamat tror jag det blir.Jag kommer säkert ringa till dom minst en gång i timmen och se så allt går bra.
Jag som inte ville bli någon hönsmamma!

Och föresten så har inte pärten varit här och ramlat mer i trappen.För er som undrar=)

Det var allt för mig.Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0