Jag säger som Gert Fylking...Äntligen!!!

I dag kom det efterlängtade brevet på posten.Svaren på alla prover jag tog i januari.Alla värden såg bra ut.Så nu är jag friskförklarad=)får dock fortsätta med waran till augusti så då har jag ätit lite mer än ett år,men va faan det är ju bättre än att behöva äta dem hela livet.
Tog pk prov i dag.Blodet var lite för tjockt men jag slapp iaf ta sprutorn,Hoppas värdet går upp.

Har storstädat idag.Skurat varenda liten vrå känns det som.men fint blev det tycker jag.Lo har varit med sin Morfar hela dagen.Han hämtade honom i morse innan jag skulle till sjukan o så kom han o lämnade honom kl 15 typ.
Vi var på netto ochså och köpte nya bodysar till Lo,han växer ju så snabbt o de hade 5 st för 79 kr!!Och de var faktiskt riktigt fina också,Perfekt!!
Annars händer inte mycket.Dagarna blir som vanligt mest att sitta inne.Så jäkla tråkigt väder,kvällarna blir mest OS-tittande på tvn.Curling är ju favoriten helt klart.Så hoppas på medalj där.

Aja nu börjar Lo bli lite gnällig så ska hämta honom.!!

Kommentarer
Postat av: Naimi

Då kanske de får bli till att bege sig till Nello för våran del oxå ;D

Tack så mycke, ne de va inge vidare, hade gärna stannat nån vecka till! :p

2010-02-24 @ 18:22:35
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja Wilma är världens stoltaste men hon har även kommit på att det inte ALLTID är lika roligt att ha ett syskon :P Jag kan inte bara gå och hjälpa Wilma när jag ger Nova(uttalas nåva) mat eller så och det gillar väl inte Wilma alltid.



2010-02-25 @ 09:42:04
URL: http://malinochwilma.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi har bestämt efternamn men inget andranamn än.. Nova Hansen heter hon så länge...

2010-02-28 @ 22:04:07
URL: http://malinochwilma.blogg.se/
Postat av: Naimi

jaså? ja de e fint me en tatuering som står för barnet lr så :)

Ska tatuera mej här på ajsomfantattoo ;)

2010-03-02 @ 11:10:37
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0