Friiiday!

Idag fick jag sova längre än igår.Gick upp kvart över 8 typ.Och det är ju helt acceptabelt.
Ska till Pappa om en stund och käka lunch.Sen ska wilma och jag till stan ock köpa något till hennes lillasyster som föddes igår.Sen så ska vi åka in till linköping så hon får träffa sin syster.Som hon längtar efter.
Sen så vill hon nog gärna träffa sin mamma också.

Wilma och jag bakade sockerkaka med chocklad ocn nötter igår för att få tiden att gå  och inte tänka så mycket på att Malin inte hörde av sig.
Kejsarsnittet blev senarelagt och sen så har man ju ingen lust att ringa direkt när barnet är fött,Man vill ju ta det lite lugnt först.Och Wilma var förvånandsvärt lugn.Hon frågade bara ett par ggr om Mamma hade ringt eller så.Men förklarade att mamma säkert var trött och hade ont.Och det förstod hon=)

På kvällen hörde iaf Malin av sig.
De fick en dotter som föddes klockn 14:39
Hon var 45 cm och vägde Vägde 2935


Så vill passa på att gratulera dem här också.Sen har jag nog gratulerat överallt.haha
Nu ska jag göra mig i ordning så vi kan gå sen.



Sen så finns det vissa människor jag INTE förstår mig på.
Men det är skit Samma nu,För jag har en liten Wilma och en Lo att ägna tid åt=)



Wilma hittade mina soraieglasögon=)


Kommentarer
Postat av: ja

Är det mig du syftar på när du skriver att det finns människor jag INTE förstår dig på???

det är lugnt men var lite nyfiken :)

2010-02-20 @ 08:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0