Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag=)Det är perfekt när dagarna redan har ett namn.Då slipper man komma på rubriker.!
Johan och jag firade det i fredags med att gå ut och kinamat.Det va jättegott.
Vi var ju barnlediga efetrsom Lo sov hos mamma och Roffe och det  gickbra.Det är tur att han är lugn och snäll så det inte är några problem att lämna bort honom.
Det var dock väldigt tomt att inte ha honom hemma,Ringde väl mamma en sisådär 4 ggr vilket inte är så mycket.Jag trodde jag skulle ringa mycket fler gånger.
Ovant att sova utan att höra han andetag.Vaknade ett par gånger och kollade spjälsängen.men den var ju tom.

Igår kom han ju iaf hem vid 13 tiden så vi hann lagon dammsuga och diska tills han kom.Sen så ägnade vi tid åt Lo och sen gick vi ner till jessica på kalas.Var där till halv 5 ungefär sen så åkte jag ut till mamma och Roffe oh så drog vi till mjölby på möta.Det va ganska lugnt faktiskt.Men det blev sent.kom hem vid 10 typ så det blev sen mat för oss.
Philip har sovit här inatt,han ville inte sova själv hemma dessutom skulle vi kolla hur det funkade med kattallergin.Men han har inte haft några anfall.Skönt.Kan ju bero på att vi dammsuger typ 4-5 ggr i veckan så det märks inte så mycket att vi har katt.,gör rent kattlådan varje dag och byter kattsand 1-2 ggr i veckan.Eller vi och vi.Jag dammsuger o Johan fixar kattlådan.För jag tycker det är äckligt!

Nu är jag barnlös igen efeersom Johans föräldrar har snott Lo medans Johan och Philip delar reklam.SÅ jag ska fixa mig i ordning inför kalaset hos min bror.

Lille toker!


Kommentarer
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2010-02-14 @ 16:59:02
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0