8 månader idag!

I dag blir min lilla plutt 8 månader.Gud vad tiden går fort alltså.
Snart har han varit ute i världen lika länge som han låg i min mage.
Varit på BVC idag o besiktat honom.Han vägde 9370 gram och var 74,5 lång.Så han växer som han ska=)
Han har gått upp fem kilo sen han föddes nu.

Annars har vi inte hunnit göra något idag.Just kommit hem typ.
I går gjorde jag kyckling med Ädelostgratäng och ris till middag.Det blev supergott.Johan sa att det var blande det godaste han ätit.Så det får jag laga fler gånger.
Johan försov sig i morse också.Jag väckte honom kl 04:20 o sa åt honom att han skulle stänga av sin klocka så den inte ringde kl 04:30 och väckte Lo.Sen var det ju så klart meningen att Johan skulle gå upp med.Men det gjorde han inte.HAn vaknade 05:20 och hade missat bussen.Så han fick ta den efter så han kom inte Jättesent.men lite.
Väntar på att klockan blir 2 så Jag kan ringa Johans syster som jobbat natt.Ska ner dit o fika och sortera Philips reklam tänkte jag.

Nu somnade Lo också tror jag för han blev väldigt tyst om man jämför med jollret han sysslat med i en halvtimma.Så det blir nog en dusch för mig tror jag!


Här är han 4 veckor gammal

 

Här är han 3 månader gannal

Bild från i förrgår

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0