Jag vill ha sommar!!

Jag är så jävla trött på all snö o kyla. Jag vill ha sommar igen, Jag vill kunna bada utomhus! Förra sommaren blev det inget badande alls knappt efter förlosnsingen och denna sommar var det skitväder och när det väl blev bra väder så låg jag ju hemma med öroninfalmation.
Synd man inte har lite bättre med cash så man kunde dra utomlands ett par veckor.
Fast åandra sidan är det ju snart jul o då vill man ju vara hemma. Sår väl stå ut med vintern då. Det är ju inte värre för mig än för ngn annan:P

Jag tänker för mkt också, Grubblar på allt möjligt som jag ändå inte förstår.
Synd att man inte kan resa in i framtiden o se hur saker o ting utveckalr sig för att sedan resa tillbaka och göra det bästa av situationen. Men så långt fram i utveckligen har vi ju inte kommit. Och det kanske är tur det.
Min Mamma kom förut iaf och lämnade en låda vin som jag ska dricka på Lördag. Ska på julbord o fest i Mjölby.
Ska bli skitskoj, och jag har bestämt att jag ska bli full. Det var alldeles för långe sen jag var ordentligt full!!
Sweet!=)




Och så blev du mitt sår, och jag blöder ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0