it's all over

Jepp. Nu är julen slut och allt återgår till det vanliga. Ganske skönt faktiskt. Man lever liksom i en liten bubbla hela julen:P
Hade jättemysigt iaf. Och många fina julklappar=)
Lo tyckte också det var kul, Fast alla hans rutiner har gått helt åt skogen:P Måste försöka få iordning på dom innan jag börjar plugga. För kan inte ha honom sovandes brevid mig varje natt, För jag sover inte ordentligt eftersom den lilla herren inte ligger still:P

Tänkte rabbla upp lite av det jag fick i julas. Pallar inte o lägga upp bilder.

Men Jag fick detta:

*Påslakan
* 2 st kastruller
*presentkort på lindex
*VäggKalender(skitsnygg)
*Vanlig kalender(bok alltså)
*Papper,pennor o sånt
*Digital termometer (så jag kan se hur kallt jag har det) :P
*Ungsform
*ELvisp(så min bror kan få tillbaka sin)
*Smörgåsgrill(sån man gör toast i alltså, har saknat en sån)
Lite annat smått o gott, typ kaffefilet, förlängningssladd mm
* 1000 kr
(Har hittills köpt en tröja,en parfym, en mascara o hårfärg. Men har ett par hundra kvar. Har även betalat in till transportastyrelsen så jag kan få lämp igen:P

Lo fick detta

*Påslakan med Bamse
*Bamsekläder(supersöta)
*GosedjursBamse
*Bord+ stolar
*Bilmatta
*Duplo(Både bitar + laudgårddjur
*Bilar
*Böcker (både bamse o andra)
*Gosedjur
*Presentkort på lindex (så det blev 2 st hoodtröjor och ett par jeans

Ja det var väl typ det. Har säkert glömt en massa. Lo är iaf inne i en bamseperiod som ni kanske förstår:P



Kommentarer
Postat av: Julia Hansen

Vad roligt! Hoppas ni hade det bra över jul!



min lista över vad jag fick är kort. =)

500kr av min sambo

Och ett halsband av Tomas mamma (drog lott om vem som skulle köpa till vem, hon skulle köpa till mig)

HAHA =)

2010-12-28 @ 18:38:48
URL: http://juliahansen.blogg.se/
Postat av: Julia Hansen

haha ja visst är det så=)

Egon förstår inte heller det där med jul och födelsedagar, han får massa grejer som han bokstavligt talat slaktar på 5 minuter.

Så det är inget roligt att ge han något haha.

Men han uppskattar alltid det han får även om det går sönder så fort.



Jo det är bra med oss,Egon börjar bli stor, så vet inte vart tiden tar vägen.

Men det är väl så med barnen =)

2010-12-29 @ 11:28:15
URL: http://juliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0